Hier een update over hoe we ervoor staan. Vlak voor de vakantie en midden in de zomer werd het duister voor Turma. In 3 weken tijd kregen we van meerdere bedrijven te horen dat er een time-out nodig was.
- Scania i.v.m. chiptekort moest de opleiding worden verschoven
- Bij Schneider heeft meermaals een time out voor de opleidingen voor Turma plaatsgevonden vanwege diverse redenen.
- Anteryon gaf aan dat vanwege het groeiende volume men de aankomende module wilde verplaatsen tot na de zomer. Ook Brabantia en Nedlin geven aan nu nog niet te willen opleiden i.v.m. drukte.
Het stelde ons gerust dat het om een time-out gaat die is veroorzaakt door factoren waar we geen directe invloed.
Dus géén annuleren door ontevredenheid.
Er is ook voortgang. Namelijk bij LVO en de combinatiegroep van Toppoint en Geelen Counterflow. Verder zijn onze programma’s uitgebreid met onderwerpen als verandermanagement, Agile, scrum en Kanban. We hebben hoge verwachtingen van nieuwe klanten. Immers krijgen we te horen dat vaste klanten nog steeds tevreden zijn over het werk in het verleden en nog ambities hebben om op te leiden. Ook zijn er diverse gesprekken gaande met potentiële nieuwe klanten, maar hier later meer over. Het voelt als stilte voor de storm, maar de stilte duurt lang.
We merken steeds meer dat de combinatie Theo en Juul erg goed werkt voor klanten. De ervaren Theo met een enorm succesvol track record aan opdrachten bij vele bedrijven. En de moderne hoogopgeleide, vernieuwende kijk van Juul. Ook de persoonlijkheden zijn anders en juist aanvullend. Voordat dit een romantisch vader- zoon verhaal wordt is het belangrijk om de strekking van dit stuk nogmaals te benadrukken:
Turma is nog niet uit de crisis. Denk je aan opleiden of ken je een bedrijf dat wilt gaan opleiden, denk dan aan ons!
Zie ook het stuk: https://turma.nl/2021/06/01/3073/